KALİTE POLİTİKASI

  • Tüm paydaşların ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak,
  • Teknolojiyi her alanda etkili kullanmak,
  • Çalışanların niteliklerini artırıcı çalışmalar gerçekleştirmek,
  • Eğitim öğretim kalitesini artırmak,
  • Araştırma konusundaki çalışmalara hız vermek,
  • Mevzuat ve standartları sürdürülebilir şekilde uygulamak,
  • Uygulanabilir gereklilikleri yerine getirmek ve tüm süreçlerini sürekli iyileştiren bir kurum olabilmektir.

 

ŞİKAYET POLİTİKASI

  • Tüm paydaşlardan gelen şikayetleri değerlendirmek,
  • Şikayetlerin kök nedenlerini bulmak ve gidermek,
  • Şikayetçileri cevaplayarak çözümlerinden olan memnuniyeti ölçümlemek,
  • Her şikayette tarafsız, şeffaf, objektif, hesap verebilir ve erişilebilir olmak politikamızın temelini oluşturmaktadır.