Kalite Politikası / Şikayet Politikası
- Kalite Politikası / Şikayet Politikası
KALİTE POLİTİKASI
- Tüm paydaşların ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak,
- Teknolojiyi her alanda etkili kullanmak,
- Çalışanların niteliklerini artırıcı çalışmalar gerçekleştirmek,
- Eğitim öğretim kalitesini artırmak,
- Araştırma konusundaki çalışmalara hız vermek,
- Mevzuat ve standartları sürdürülebilir şekilde uygulamak,
- Uygulanabilir gereklilikleri yerine getirmek ve tüm süreçlerini sürekli iyileştiren bir kurum olabilmektir.
ŞİKAYET POLİTİKASI
- Tüm paydaşlardan gelen şikayetleri değerlendirmek,
- Şikayetlerin kök nedenlerini bulmak ve gidermek,
- Şikayetçileri cevaplayarak çözümlerinden olan memnuniyeti ölçümlemek,
- Her şikayette tarafsız, şeffaf, objektif, hesap verebilir ve erişilebilir olmak politikamızın temelini oluşturmaktadır.