1: Alt seviyede destekliyor (Low-level support) 2: Orta seviyede destekliyor (Mid-level support) 3: Üst seviyede destekliyor (Top level support) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alan Yeterlilikleri (Çıktıları) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Çağdaş işletme becerileri ve temel işletmecilik işlevleri, iş araştırmaları ve bilgi teknolojileri konusunda bilgi sahibi olma |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
1 |
Takım halinde çalışabilme ve sorumluluk alma becerisine sahip olma |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
3 |
|
|
Analitik ve eleştirel düşünebilme |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
1 |
2 |
|
2 |
Ticari uygulamaların ve sosyal sorumluluk ve etik davranış biçimlerine sahip olma |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
2 |
3 |
|
|
İş dünyasında yazılı ve sözlü olarak etkili iletişim kurma becerisine sahip olma |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
3 |
2 |
|
|
İşletme ile ilgili konulara metodolojik ve ikincil araştırmalar yapabilme becerisine sahip olma |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
1 |
|
3 |
Ekonominin bireylere, topluma ve küresel ticaret gelişimine olan etkisini anlama |
|
2 |
2 |
3 |
|
2 |
|
|
1 |
|
|
3 |
Sürdürülebilirlik kavramlarını yeni bir çaba yaratımına uygulama |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
2 |
|
|
2 |
|
|
2 |
Örgütsel performansla ilgili sosyal davranışın doğasını ve dinamiklerini anlama |
|
2 |
2 |
2 |
|
2 |
3 |
|
3 |
3 |
1 |
|
İş problemlerini çözmek için gerekli olan matematiksel araçları anlama ve bu problemleri çözmek için ilgili yazılım programlarını kullanma |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
|
2 |
|
|
3 |
İş süreçlerini desteklemek ve karar vermek için bilişim teknolojisini uygulama |
2 |
|
|
2 |
2 |
|
|
3 |
|
|
|
2 |
Örgütlerin küreselleşmeden nasıl etkilendiği bilgisini gösterme |
|
|
2 |
3 |
|
2 |
|
|
2 |
|
|
2 |