Akdeniz ve Güneydoğu Avrupa Ülkeleri Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi
Turizm Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi
Karşılaştırmalı Hukuk Uygulama ve Araştırma Merkezi
Ağız ve Diş Sağlığı Uygulama ve Araştırma Merkezi
Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulama ve Araştırma Merkezi
aslihan.dursun@antalya.edu.tr
Aslıhan Dursun-Cengizci, 2006 / 2007 eğitim yılı süresince Université de Perpignan Via Domitia’da Management du tourisme et de l’hôtellerie programında eğitimini tamamlamış olup, 2008 yılında Konaklama İşletmeciliği lisans derecesini ve 2015 yılında Turizm ve Otel İşletmeciliği yüksek lisans derecesini Akdeniz Üniversitesi’nden almıştır.
Sektörde, kat hizmetleri, önbüro, animasyon, satış pazarlama departmanlarında tamamladığı staj çalışmalarının yanı sıra satış pazarlama sorumlusu, yönetici asistanlığı, uçuş hostesliği ve kalite uzmanlığı görevlerinde bulunmuştur. Bir zincir otel firmasının organizasyonel gelişim ve CRM projelerinde görev almış; Kalite Müdürü ve CRM Müdürü olarak çalışmıştır.
2020 yılında Turizm İşletmeciliği doktora derecesini Akdeniz Üniversitesi’nden "Otel işletmelerinde kayıp müşteri tahminlemesi" isimli tez çalışmasıyla almıştır. TUBITAK 2219 desteğiyle Yapay Zeka Sistemlerinin Otel İşletmerindeki Rolü konu doktora sonrası araştırmalarını Conrad N. Hilton College of Global Hospitality Leadership, University of Houston’da gerçekleştirmiştir. Güncel çalışmaları turizm pazarlaması, büyük veri analizi, yapay zeka ve makine öğrenimi üzerinedir.
Customer Churn Prediction,
Data Mining,
Tourism Marketing,
CRM,
Hospitality Management,
Tourist Motivation