Customer Churn Prediction
Data Mining
Tourism Marketing
CRM
Hospitality Management
Tourist Motivation
aslihan.dursun@antalya.edu.tr
Akdeniz Üniversitesi
Akdeniz Üniversitesi
Akdeniz Üniversitesi - University of Houston (Postdoc)
Aslıhan Dursun-Cengizci, 2006 / 2007 eğitim yılı süresince Université de Perpignan Via Domitia’da Management du tourisme et de l’hôtellerie programında eğitimini tamamlamış olup, 2008 yılında Konaklama İşletmeciliği lisans derecesini ve 2015 yılında Turizm ve Otel İşletmeciliği yüksek lisans derecesini Akdeniz Üniversitesi’nden almıştır.
Sektörde, kat hizmetleri, önbüro, animasyon, satış pazarlama departmanlarında tamamladığı staj çalışmalarının yanı sıra satış pazarlama sorumlusu, yönetici asistanlığı, uçuş hostesliği ve kalite uzmanlığı görevlerinde bulunmuştur. Bir zincir otel firmasının organizasyonel gelişim ve CRM projelerinde görev almış; Kalite Müdürü ve CRM Müdürü olarak çalışmıştır.
2020 yılında Turizm İşletmeciliği doktora derecesini Akdeniz Üniversitesi’nden "Otel işletmelerinde kayıp müşteri tahminlemesi" isimli tez çalışmasıyla almıştır. TUBITAK 2219 desteğiyle Yapay Zeka Sistemlerinin Otel İşletmerindeki Rolü konu doktora sonrası araştırmalarını Conrad N. Hilton College of Global Hospitality Leadership, University of Houston’da gerçekleştirmiştir. Güncel çalışmaları turizm pazarlaması, büyük veri analizi, yapay zeka ve makine öğrenimi üzerinedir.