Aslıhan DURSUN CENGİZCİ
  • Araştırma Alanları

    Customer Churn Prediction

    Data Mining

    Tourism Marketing

    CRM

    Hospitality Management

    Tourist Motivation

  • E-Posta Adresi

    aslihan.dursun@antalya.edu.tr

  • Lisans

    Akdeniz Üniversitesi

  • Yüksek Lisans

    Akdeniz Üniversitesi

  • Doktora

    Akdeniz Üniversitesi (Devam ediyor)

  • CV Görüntüle

Aslıhan DURSUN CENGİZCİ

Aslıhan Dursun Cengizci, 2006 / 2007 eğitim yılı süresince Université de Perpignan Via Domitia’da Management du tourisme et de l’hôtellerie programında eğitimini tamamlamış olup, 2008 yılında Konaklama İşletmeciliği lisans derecesini ve 2015 yılında Turizm ve Otel İşletmeciliği yüksek lisans derecesini Akdeniz Üniversitesi’nden almıştır. Sektörde, kat hizmetleri, önbüro, animasyon, satış pazarlama departmanlarında tamamladığı staj çalışmalarının yanı sıra satış pazarlama sorumlusu, yönetici asistanlığı, uçuş hostesliği ve kalite uzmanlığı görevlerinde bulunmuştur. Bir zincir otel firmasının organizasyonel gelişim ve CRM projelerinde görev almış; Kalite Müdürü ve CRM Müdürü olarak çalışmıştır. Çeşitli turizm dergilerinde turizm pazarlaması, veri madenciliği (RFM analizi) ve turist motivasyonu konularında makaleleri bulunmaktadır. Halen Akdeniz Üniversitesi Turizm İşletmeciliği doktora programında eğitimini sürdürmektedir.  Güncel çalışmaları otel işletmelerinde Customer Churn Prediction üzerinedir.