DeÄŸerli Çalışma ArkadaÅŸlarım, Sevgili ÖÄŸrencilerimiz ve           

           Mezunlarımız,

Uluslararası alanda meydana gelen hızlı ve çok yönlü deÄŸiÅŸim süreçleri, küreselleÅŸme temayülleri, bilgi ve iletiÅŸim teknolojilerinde yaÅŸanan geliÅŸmeler, özellikle bürokratik yapı ve yönetim anlayışında köklü deÄŸiÅŸiklikleri de beraberinde getirmiÅŸtir. Birçok ülkede ve ülkemizde de bu ihtiyaç doÄŸrultusunda 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu yürürlüÄŸe girmiÅŸtir. Stratejik planlama, yeni kamu mali yönetiminin temel araçlarından biri haline gelmiÅŸtir.

5018 sayılı Kamu Malî Yönetimi ve Kontrol Kanunu ile: Stratejik Planlama ve Performans Esaslı Bütçeleme konuları düzenlenmiÅŸ, kamu harcama yönetiminin iyileÅŸtirilmesine ve bütçe sürecinde etkinliÄŸin arttırılmasına çalışılmıştır. Bu kanun ile kamu kurumlarının politika oluÅŸturma kapasitelerinin güçlendirilmesi, bütçe hazırlama ve uygulama süreçlerinde mali disiplinin saÄŸlanması, kaynakların etkin ve verimli bir ÅŸekilde kullanılıp kullanılmadığının izlenmesi ve bunun üzerine kurulu bir hesap verme sorumluluÄŸunun geliÅŸtirilmesi bakımından “stratejik planlama” temel bir araç olarak benimsenmiÅŸtir.

    Bilim, teknoloji ve iletiÅŸim, içinde bulunduÄŸumuz çağı tanımlayan temel  kavramlardır. Bu kavramlar dünyanın sürekli deÄŸiÅŸim içerisinde olduÄŸunun iÅŸaretidir. DeÄŸiÅŸimin yönetilmesi ise bilgi birikiminin saÄŸlıklı ve güvenilir olmasına baÄŸlıdır. Ve bu süreci saÄŸlıklı yönetebilmenin en önemli araçlarından biri de amaç, hedef ve faaliyetlerin tanımlandığı ve taahhüt altına alındığı stratejik planlardır. Bununla birlikte, küreselleÅŸme süreci; yeniliklerin ve teknolojilerin hızla deÄŸiÅŸmesi, toplumsal yapı ve iliÅŸkilerin giderek daha karmaşık hale gelmesi, kurum ve kuruluÅŸların etkinliÄŸinin yükseltilmesi bakımından bu planları daha da önemli hale getirmektedir.

Stratejik Planın hazırlık çalışmaları katılımcı bir anlayışla; öÄŸrencilerimiz, akademik ve idari personelimiz, dış paydaÅŸlarımız sürece aktif olarak katılmış, tüm birimlerimizin görüÅŸ ve önerileri plan sürecine dahil edilmiÅŸtir.

YoÄŸun görüÅŸme ve tartışmalarla yürütülen sürecin sonunda ABÜ 2018-2022 Dönemi Stratejik Planı, Senato Kurulu’nun 27/04/2018 tarihli toplantısında ve 06 sayılı senato kararının 5. Maddesinde onaylanarak yürürlüÄŸe girmiÅŸtir. 2018-2022 Dönemi Stratejik Planı, nitelikli ve gayretli akademik ve idari kadrosu ile bilgi birikimini tecrübeye dönüÅŸtürme sürecinde olan üniversitemizin vizyonunu gerçekleÅŸtirmeye yönelik bir yol haritası niteliÄŸindedir. Bu süreçte bizlere yol gösterecek olan deÄŸerlerimiz ve üstlendiÄŸimiz misyon en önemli motivasyon kaynağımızı oluÅŸturacaktır. Stratejik hedeflere yönelik faaliyetlerin gözlenmesi ve çıktıların raporlanarak izlenmesi, öÄŸrencisi, idari ve akademik kadrosu ile her gün daha fazla oranda deÄŸer üreten bir eÄŸitim ve bilim kurumuna kavuÅŸmak bizlerin en büyük umudu ve beklentisidir.

İş ve piyasa dünyasının aktörleri de dahil olmak üzere toplumdaki farklı güç odakları arasındaki karmaşık iliÅŸkiler yeni ÅŸekiller alırken dünyada araÅŸtırma, giriÅŸimcilik, inovasyon ve teknoloji öncelikleri yeniden tanımlanmaktadır. Bizler de bu yönde gerçekleÅŸtirmekte olduÄŸumuz bilimsel, sosyal çalışma ve etkinliklerimizle refah düzeyi daha da yükseltilmiÅŸ bir gelecek için öÄŸrencilerimize faydalı olmaya çalışmaktayız. Kamu hizmeti sunan bir vakıf üniversitesi olarak, yerel ve ulusal düzeyde farklı toplumsal katmanların, farklı ihtiyaçlarına cevap verebilecek teknolojiler, projeler ve bilimsel eserler üretmek için bütün imkanlarımızla çalışmalarımızı sürdürmekteyiz.

Stratejik hedeflere yönelik faaliyetlerin gözlenmesi ve çıktıların raporlanarak izlenmesi; öÄŸrencisi, idari ve akademik kadrosu ile her gün daha fazla oranda deÄŸer üreten bir eÄŸitim ve bilim kurumuna kavuÅŸmak, bizlerin en büyük umudu ve beklentisidir. Bu belgede altı çizilen amaç ve hedeflerin hayata geçmesi konusunda da, yine hepimizin gerekli özeni ve çalışma azmini göstermesi en büyük dileÄŸimizdir.

Stratejik Planın hazırlanmasında emeÄŸi geçen öÄŸrencilerimize, akademik ve idari personelimize ve ayrıca dış paydaÅŸ olarak plana katkı saÄŸlayan diÄŸer kurum ve kuruluÅŸlara ÅŸükranlarımı sunuyorum.

Saygılarımla...

Prof. Dr. İsmail YÜKSEK

Rektör 

 

 

2018-2022 ANTALYA BİLİM ÜNİVERSİTESİ STRATEJİK PLANI
STRATEJİK AMAÇ 1:VERİMLİ KURUMSALLAÅžMA ÇALIÅžMALARI  SAYESİNDE  TÜM PAYDAÅžLARININ MEMNUNİYETİNİ SAÄžLAMAK
HEDEF 1.1.ÖÄžRENCİ MEMNUNİYETLERİNİN ARTIRILMASI
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
1.1.1. ÖÄŸrenci  Memnuniyet Anketlerinin Yapılması ve Analiz Edilmesi G11 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Akademik Birimler 70% 71% 72% 73% 74%
1.1.2. Anket Sonucu İyileÅŸtirme Aksiyonlarının GerçekleÅŸtirilmesi G11-G17-G18 Aksiyonların GerçekleÅŸme Oranı Akademik Birimler-Dekanlık-Enstitüler-Genel Sekreterlik-Rektörlük 100% 100% 100% 100% 100%
1.1.3. ÖÄŸrencilerin Kurullardaki Temsil ve  EtkinliÄŸinin Artırılması İçin Çalışmalar Yapılması G9-G11-Z5 Kurullarda GörüÅŸülen Åžikayet ve Taleplerin Karşılanma Oranı Rektörlük 85% 86% 87% 88% 89%
1.1.4. Mütevelli Heyetinden ÖÄŸretim Üyelerinin Referans OlduÄŸu Mezunların İşe YerleÅŸtirilmesi Konusunda Destek Alınması G4-F15 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Mütevelli Heyeti 90% 91% 92% 93% 94%
1.1.5. Åžehir YerleÅŸkesine Yönelik Programların Artırılması G12 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Rektörlük 70% 71% 72% 73% 74%
1.1.6. Üniversitede Yapılan Etkinliklerde Simultane Çeviri Hizmetlerinin Planlanması Z22 Etkinlik  Memnuniyet Oranı Genel Sekreterlik 85% 86% 87% 88% 89%
1.1.7. Kampüse Ulaşım Olanaklarının Artırılması İçin PaydaÅŸlarla Ortak Çalışmalar GerçekleÅŸtirilmesi Z1 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Genel Sekreterlik 85% 86% 87% 88% 89%
HEDEF 1.2.BİRİMSEL BÜTÇELEME ÇALIÅžMALARININ GERÇEKLEÅžTİRİLMESİ
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
1.2.1. Akademik Birimlere Yönelik Bütçeleme Çalışmasının Yapılması  G6-Z10-T5 Bütçe Kullanım Oranı Rektörlük 100% 100% 100% 100% 100%
1.2.2. İdari Birimlere Yönelik Bütçeleme Çalışmasının Yapılması  G6-Z10-T5 Bütçe Kullanım Oranı Rektörlük 100% 100% 100% 100% 100%
HEDEF 1.3.YÖNETİM SİSTEMLERİNİN KURULMASI
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
1.3.1. ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sisteminin Kurulması ve Sürekli İyileÅŸtirilmesi G9-Z10-Z34 Major Hata Sayısı-Düzeltici Faaliyet Kapanma Hızı-Risk Azaltma Oranı-Kalite Hedefleri GerçekleÅŸme Oranı-KYS İç Denetim Puanı Tüm Süreçler 0     -%100-%20-%100-%85 0     -%100-%21-%100-%86 0     -%100-%22-%100-%87 0     -%100-%23-%100- %87 0     -%100-%24-%100-%88
1.3.2. ISO 10002:2014 Åžikayet Yönetim Sisteminin Kurulması ve Sürekli İyileÅŸtirilmesi G9-Z10-Z34 Åžikayet Sayısı-Åžikayet Çözüm Memnuniyet Oranı-Tekrarlayan Åžikayet Sayısı Tüm Süreçler 50 - %100 -  0 45 - %100 -  0 40 - %100 -  0 36 - %100 -  0 32 - %100 -  0
1.3.3. ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sisteminin Kurulması ve Sürekli İyileÅŸtirilmesi G9-Z10-Z34 Major Hata Sayısı-Düzeltici Faaliyet Kapanma Hızı-Çevre Kazası Sayısı Tüm Süreçler 0     -%100  -   0  0     -%100  -   0  0     -%100  -   0  0     -%100  -   0  0     -%100  -   0 
1.3.4. ISO 22000:2005 Gıda  Yönetim Sisteminin Kurulması ve Sürekli İyileÅŸtirilmesi (Yemekhane için) G9-Z10-Z34 Major Hata Sayısı-Düzeltici Faaliyet Kapanma Hızı-Gıda Kaynaklı Zehirlenme Vaka Sayısı-Yemekhane Denetim Puanı Destek 0    %100-     0-      %90 0    %100-     0-      %91 0    %100-     0-      %92 0    %100-     0-      %93 0    %100-     0-      %94
1.3.5. ISO 45001 İş SaÄŸlığı ve GüvenliÄŸi  Sisteminin Kurulması ve Sürekli İyileÅŸtirilmesi (Tüm İdari/Akademik) G9-Z10-Z34 Major Hata Sayısı-Düzeltici Faaliyet Kapanma Hızı-İş Kazası Sayısı-İş Kazası Ağırlık Oranı Tüm Süreçler 0-   %100-   0-               0 0-   %100-   0-                0 0-   %100-   0-                0 0-   %100-   0-                0 0-   %100-   0-                0
1.3.6. Kurum İçi Öneri Sistemlerinin Kurulması ve İyileÅŸtirmelerin GerçekleÅŸtirilmesi Z10 Öneri Sayısı -Önerilerin Hayata Geçirilme Oranı Tüm Süreçler 50 -     %85 55 -   %86 60 -   %87 65 -   %88 70 -  %89
1.3.7. ISO 27001 Bilgi GüvenliÄŸi Yönetim Sistemi Standardı'nın Kurulması G9-Z10-Z34 Major Hata Sayısı-Düzeltici Faaliyet Kapanma Hızı-Sosyal Mühendislik Saldırılarını Engelleme Oranı Bilgi İşlem _ 0    %100- %100 0    %100- %100 0    %100- %100 0    %100- %100
1.3.8. ISO 13298 Elektronik Belge Yönetim Sistemi'nin Kurulması G9-Z10-Z34 Major Hata Sayısı-Düzeltici Faaliyet Kapanma Hızı-EBYS Memnuniyet Oranı Bilgi İşlem 0 -%100- %70 0    %100- %75 0    %100- %80 0    %100- %85 0    %100- %90
HEDEF 1.4.ORGANİZASYON YAPISININ GÜÇLENDİRİLMESİ
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
1.4.1. İş zaman Etüdleri Yapılması Z3 Atıl Personel Azalış Oranı  İnsan Kaynakları _ 1% 2% 3% 4%
1.4.2. Bilgi İşlem Sürecinin Personel Sayısının Artırılması ve ÅžubeleÅŸtirilmesi Z3-Z26 Bilgi İşlem Sürecinden Memnuniyet Oranı Bilgi İşlem 70% 73% 76% 79% 82%
1.4.3. Mezunlar Ofisi ve Kariyer GeliÅŸtirme KoordinatörlüÄŸünde İlave Uzman Personel  İstihdam Edilmesi Z3-Z32 Mezunlar Ofisi ve Kariyer GeliÅŸtirme KoordinatörlüÄŸü Sürecinden Memnuniyet Oranı Mezunlar Ofisi ve Kariyer GeliÅŸtirme KoordinatörlüÄŸü  70% 73% 76% 79% 82%
1.4.4. Uluslararası Programlar Sürecine İlave Uzman Personel İstihdam Edilmesi G13-Z3-F12 Uluslararası Programlar Süreci Memnuniyet Oranı Erasmus KoordinatörlüÄŸü 70% 73% 76% 79% 82%
1.4.5. Gastronomi Bölümünde İlave Akademik ve Uzman Personel İstihdam Edilmesi G2-Z3 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Turizm Fakültesi 70% 71% 72% 73% 74%
1.4.6. TTO  Sürecinde İlave Akademik ve Uzman Personel İstihdam Edilmesi G2-Z3 TTO Etkinlik Sayısı-Etkinlik Memnuniyet Oranı-Danışmanlık Verilen Åžirket Sayısı-Danışmanlık Memnuniyet Oranı TTO 15-
70%-
5-
70%
20-
73%-
8-
73%
25-
76%-
10-
76%
30-
79%-
12-
79%
30-
80%-
15-
80%
1.4.7. Mühendislik Fakültesinde İlave Akademik Personel İstihdamı (Endüstri,Elektrik-Elektronik,Bilgisayar ve İnÅŸaat) G2-Z3 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Mühendislik Fakültesi 70% 71% 72% 73% 74%
1.4.8. İİSBF Fakültesinde İlave Akademik Personel İstihdamı  G2-Z3 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi 70% 71% 72% 73% 74%
1.4.9. Sosyal Bilimler Enstitüsüne İngilizce Bilen İdari Personel Alınması G8-Z3-Z19 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Sosyal Bilmler Enstitüsü 70% 71% 72% 73% 74%
1.4.10. Güzel Sanatlar ve Mimarlık Fakültesinde İlave Akademik Personel İstihdamı  G2-Z3 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Mimarlık Fakültesi 70% 71% 72% 73% 74%
HEDEF 1.5.KÜTÜPHANENİN KAYNAK VE FİZİKSEL YETERLİLİK AÇISINDAN GELİŞTİRİLMESİ
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
1.5.1. Her Ders İçin Basılı Kaynak SaÄŸlanması Z25 Basılı Kaynak Sayısı Artış Oranı-Kullanıcı Memnuniyet Oranı Kütüphane ve Dokümantasyon MüdürlüÄŸü 70%-
70%
71%-
71%
72%-
72%
73%-
73%
74%-
74%
1.5.2. Elektronik Kaynakların Artırılması Z25 Elektronik Kaynak Sayısı Artış Oranı-Kullanıcı Memnuniyet Oranı Kütüphane ve Dokümantasyon MüdürlüÄŸü 70%-
70%
71%-
71%
72%-
72%
73%-
73%
74%-
74%
1.5.3. Multimedya Kaynakların Artırılması Z25 Gör İşit Kaynak Sayısı Artış Oranı-Kullanıcı Memnuniyet Oranı Kütüphane ve Dokümantasyon MüdürlüÄŸü 70%-
70%
71%-
71%
72%-
72%
73%-
73%
74%-
74%
1.5.4. Yeni Kütüphane Binası Faaliyeti Z23-Z25 Kullanıcı Memnuniyet Oranı Kütüphane ve Dokümantasyon MüdürlüÄŸü 0% 70% 80% 90% 100%
HEDEF 1.6.KULÜP ÇALIÅžMALARININ DESTEKLENMESİ VE DEÄžERLENDİRİLMESİ
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
1.6.1. Kulüplerin Performanslarının DeÄŸerlendirilmesi ve Sonuçlarına Göre Aksiyonların BaÅŸlatılması G11-Z9 Kulüp Performans Oranı SKS 80% 81% 82% 83% 84%
1.6.2. Kulüplerin Danışman Hocalarla Etkinlikler Yapması  G11-Z9 Kulüp Çalışmaları Memnuniyet Oranı SKS 75% 76% 77% 78% 79%
1.6.3. Kulüplerle seminer etkinlikleri düzenleyerek,katılım belgesi verilmesi G11-Z9 GerçekleÅŸen Katılımcı Sayısının Planlanan Katılımcı Sayısına Oranı-Seminer Memnuniyet Oranı SKS %80-%75 %81-%76 %82-%77 %83-%78 %84-%79
1.6.4. Yeni Kulüpler Açılması ve Mevcutların Desteklenmesi Konusunda İyileÅŸtirmeler Planlanması G11-Z9 Kulüp Performans Oranı-Kulüp Çalışmaları Memnuniyet Oranı SKS %80-%75 %81-%76 %82-%77 %83-%78 %84-%79
HEDEF 1.7.ALTYAPI EKSİKLERİNİN GİDERİLMESİ
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
1.7.1. Sunucu ve Network Aktif Cihazlarının Yenilenmesi Z23-Z26 Kullanıcı Memnuniyet Oranı Bilgi İşlem 70% 73% 76% 79% 82%
1.7.2. Yeni Bina İçin Sunucu ve Network Temini Z23-Z26 Kullanıcı Memnuniyet Oranı Bilgi İşlem 70% 73% 76% 79% 82%
1.7.3. Laboratuvar Cihazlarının Artırılması Z17-Z23 Kullanıcı Memnuniyet Oranı Dekanlık-Fen Bilimleri Enstitüsü 80% 81% 82% 83% 84%
1.7.4. Yeni Laboratuvarların Kurulması Z17-Z23 Kullanıcı Memnuniyet Oranı Dekanlık-Fen Bilimleri Enstitüsü 80% 81% 82% 83% 84%
1.7.5. Hizmeti Etkileyen Tüm Cihazlarının Bakımlarının Yapılması/Yaptırılması Z23 Bakım Planına Uyum Oranı-Arıza Azalma Oranı Dekanlık-Fen Bilimleri Enstitüsü-Destek-Bilgi İşlem %100-%5 %100-%6 %100-%7 %100-%8 %100-%9
1.7.6. Laboratuvar Cihazlarının Kalibrasyonlarının Yaptırılması (Teknik ve Gıda cihaz kalibrasyonları dahil) Z23 Kalibrasyon Planına Uyum Oranı Dekanlık-Fen Bilimleri Enstitüsü-Destek 100% 100% 100% 100% 100%
1.7.7. Gastronomi EÄŸitim Mutfağı Açılması Z18-Z23 Kullanıcı Memnuniyet Oranı Rektörlük ─ 70% ─ ─ ─
1.7.8. Bilgisayarların ve İlgili Sistemlerin Periyodik Güncellemeleri ve Gereklilikler DoÄŸrultusunda DeÄŸiÅŸimlerinin Yapılması Z23-Z26 Kullanıcı Memnuniyet Oranı Bilgi İşlem 70% 73% 76% 79% 82%
1.7.9. Lisansların Yenilenmesi Z23 Lisans Kaynaklı Ödenen Ceza Sayısı Bilgi İşlem ─ ─ ─ ─ ─
1.7.10. Gerekli Yeni Yazılımların Temin Edilmesi Z23 Kullanıcı Memnuniyet Oranı Bilgi İşlem 70% 73% 76% 79% 82%
1.7.11. Mimari Çizim Bilgisayar Laboratuvarı  ve Mimarlık Stüdyoları Kurulması Z18-Z23 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Mimarlık 70% 71% 72% 73% 74%
1.7.12. Akıllı Sistemler Laboratuvarı Kurulması (Endüstri  MühendisliÄŸi) Tübitak Tarafından Karşılanması Planlanmıştır. Z18-Z23 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Endüstri MühendisliÄŸi 70% 71% 72% 73% 74%
1.7.13. Sosyal Tesis Onarılması G18-Z13-Z23 Kullanıcı Memnuniyet Oranı Destek-SKS 75% 76% 77% 78% 79%
1.7.14. Akademisyenler ve Misafirler İçin Konaklama Tesisi Yapılması Z23-Z27 Doluluk Oranı-Kullanıcı Memnuniyet Oranı Rektörlük %85-%80 %86-%81 %87-%82 %88-%83 %89-%84
1.7.15. Kampüs İçi AlışveriÅŸ Merkezi Kurulması G18-Z13-Z23 Kullanıcı Memnuniyet Oranı Destek 80% 85% 90% 95% 100%
1.7.16. Kampüs İçi Erkek ÖÄŸrenci Yurdu Açılması Z13-Z23-Z27 Doluluk Oranı-ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Rektörlük ─ ─ 75%-75% 80%-80% 85%-85%
1.7.17. Bilgi Yönetim Sisteminin AktifleÅŸtirilerek Kağıtsız Ortam OluÅŸturulması Z23 Kullanıcı Memnuniyet Oranı Bilgi İşlem 70% 73% 76% 79% 82%
1.7.18. Yabancı Diller Yüksek Okulu İçin Kampüse Yeni  Bina Yapılması Z23 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Rektörlük ─ 70% 80% 90% 100%
1.7.19. YeÅŸil Enerji Kaynakları İle Enerji Üretiminin SaÄŸlanması Z23 GES ten üretilen yıllık kwh / Toplam tüketilen yıllık kwh Rektörlük ─ ─ ─ 50% 50%
1.7.20. Dersliklerin Reorganizasyonu Z18-Z23 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı-Akademisyen Memnuniyet Oranı Destek 70%-70% 71%-71% 72%-72% 73%-73% 74%-74%
1.7.21. Golf Sahası Yapılması (MİNİ) Z2-Z23 Kullanıcı Memnuniyet Oranı  Destek ve SKS 75% 76% 77% 78% 79%
HEDEF 1.8.PERSONEL NİTELİĞİNİ ARTIRICI ÇALIÅžMALAR YAPILMASI
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
1.8.1. Akademik ve İdari Personele Oryantasyon Eğitimlerinin Verilmesi Z16 Eğitim Memnuniyet Oranı-Oryantasyon Sonu Başarı Oranı İnsan Kaynakları %80-%90 %81-%91 %82-%92 %83-%93 %84-%94
1.8.2. Akademik ve İdari Personele Hizmet İçi EÄŸitimlerin Verilmesi G2-G8-Z5-Z16 EÄŸitim Memnuniyet Oranı-EÄŸitim Katılım Oranı-EÄŸitim Etkinlik Oranı İnsan Kaynakları %75-%80-%25 %76-%81-%26 %77-%82-%27 %78-%83-%28 %79-%84-%29
1.8.3. Akademik ve İdari Performans DeÄŸerlendirme Sisteminin OluÅŸturulması ve Performans Sonucu Aksiyonlar GeliÅŸtirilmesi G2-G8-Z5-Z35 Akademik Personel Performans Oranı-   İdari Personel Performans Oranı Tüm Süreçler ─ ─ %80-%81 %82-%83 %84-%85
HEDEF 1.9.KURUM İÇİ İLETİŞİMİ ARTIRICI AKTİVİTELER DÜZENLENMESİ
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
1.9.1. Tüm Akademisyenlerin "EÄŸiticinin EÄŸitimi" Programına katılımının saÄŸlanması G2-G8-Z11-Z31 EÄŸitim Memnuniyet Oranı-EÄŸitim Katılım Oranı-     EÄŸitim Etkinlik Oranı İnsan Kaynakları %75-%80-%25 %76-%81-%26 %77-%82-%27 %78-%83-%28 %79-%84-%29
1.9.2. İdari Birimler Arası Dönemsel Nitelikte İş Empatisi Uygulamalarının Yapılması Z5-Z11 İç İletiÅŸim Artış Oranı İnsan Kaynakları ─ 10% 12% 14% 16%
1.9.3. Web sayfası Güncellemelerinin GerçekleÅŸtirilmesi Z23 Web Memnuniyet Oranı Bilgi İşlem 70% 73% 76% 79% 82%
1.9.4. ÖÄŸretim Üyeleri ve İdari Personele İletiÅŸimi Artırma Amaçlı KiÅŸisel GeliÅŸim EÄŸitimleri Verilmesi (Liderlik,Takım Çalışması,Çatışma Yönetimi,Kriz Yönetimi) Z5-Z11-Z16-Z31 EÄŸitim Memnuniyet Oranı-EÄŸitim Katılım Oranı-                    EÄŸitim Etkinlik Oranı İnsan Kaynakları %75-%80-%25 %76-%81-%26 %77-%82-%27 %78-%83-%28 %79-%84-%29
1.9.5. Fakülteler Arası Akademik Personel Bilgi Paylaşım Organizasyonları Yapılması Z5-Z11-Z31 GerçekleÅŸen Katılımcı Sayısının Planlanan Katılımcı Sayısına Oranı-Organizasyon Memnuniyet Oranı Dekanlıklar %80-%75 %81-%76 %82-%77 %83-%78 %84-%79
HEDEF 1.10.KARİYER MERKEZİNİN ETKİNLİĞİNİN ARTIRILMASI
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
1.10.1. İşveren Beklenti Analizlerinin Yapılması G15-G16 İşverenin Stajyer ve Mezundan Memnuniyet Oranı Mezunlar Ofisi ve Kariyer GeliÅŸtirme KoordinatörlüÄŸü ─ 75%-%80 76%-%81 77%-%82 78%-%830
1.10.2. Firmalar İle Staj ve/veya İşe YerleÅŸtirme Protokollerinin GerçekleÅŸtirilmesi G7-G11-Z33-F1-F3-F8-F15 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı-İşe YerleÅŸtirme Oranı-Staj İmkanı Yaratılan ÖÄŸrenci Sayısı Artış Oranı Mezunlar Ofisi ve Kariyer GeliÅŸtirme KoordinatörlüÄŸü 90%-%70-%25 91%-%71-%26 92%-%72-%27 93%-%73-%28 94%-%74-%29
1.10.3. ÖÄŸrencilere Kariyer  Planlama Konusunda Destekler Verilmesi G11-Z32 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Mezunlar Ofisi ve Kariyer GeliÅŸtirme KoordinatörlüÄŸü 70% 73% 76% 79% 82%
1.10.4. İş Fuarları Organize Edilmesi G7-G11-Z6-Z15-Z32-F7 GerçekleÅŸen Katılımcı Sayısının Planlanan Katılımcı Sayısına Oranı-Etkinlik Memnuniyet Oranı Mezunlar Ofisi ve Kariyer GeliÅŸtirme KoordinatörlüÄŸü %80-%75 %81-%76 %82-%77 %83-%78 %84-%79
1.10.5. Antalya Organize Sanayi Bölge MüdürlüÄŸü İnsan Kaynakları İle Ortak Projeler Yapılması G7-G11-Z6-Z32 Proje Sonu Çıktılardan Memnuniyet Oranı Mezunlar Ofisi ve Kariyer GeliÅŸtirme KoordinatörlüÄŸü 80% 81% 82% 83% 84%
HEDEF 1.11.MEZUN İLETİŞİMİ VE ETKİLEŞİMİNİN CANLI TUTULMASI
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
1.11.1. Mezunlar DerneÄŸinin OluÅŸturulması Z24-F9-F11 Mezun Memnuniyet Oranı Mezunlar Ofisi ve Kariyer GeliÅŸtirme KoordinatörlüÄŸü 70% 71% 72% 73% 74%
1.11.2. Mezun Bilgi Sisteminin OluÅŸturulması Z24-F9-F11 Ulaşılan Mezun Sayısı Artış Oranı Mezunlar Ofisi ve Kariyer GeliÅŸtirme KoordinatörlüÄŸü 5% 6% 7% 8% 9%
1.11.3. Mezunlara Yönelik Etkinlikler Organize Edilmesi Z24-F9-F11 GerçekleÅŸen Katılımcı Sayısının Planlanan Katılımcı Sayısına Oranı-Etkinlik Memnuniyet Oranı Mezunlar Ofisi ve Kariyer GeliÅŸtirme KoordinatörlüÄŸü %70-%75 %71-%76 %72-%77 %73-%78 %784-%79
1.11.4. Mezun Albümü Çıkarılması Z24-F9-F11 Mezun Memnuniyet Oranı Mezunlar Ofisi ve Kariyer GeliÅŸtirme KoordinatörlüÄŸü 80% 81% 82% 83% 84%
HEDEF 1.12.SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ VASITASI İLE TOPLUMA HİZMET EDİLMESİ
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
1.12.1.  ÖÄŸrencilerimizin Maddi Durumu İyi Olmayan Bölgelere  ve Kimsesiz Çocuklar Evine  Giderek O Bölgelerdeki  ÖÄŸrencilerine (Ders Çalıştırma Amaçlı) Mentorlük Yapması G7-T2 Mentorlük Hizmeti Memnuniyet Oranı SKS 80% 81% 82% 83% 84%
1.12.2. Liselerde BaÅŸarılı Olan ÖÄŸrencilerin Dönemsel Olarak Üniversiteye Getirilerek Üniversite Seviyesinde Dersler Verilmesi G7-F4-F5-T2-T8 Gelen ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Tüm Akademik Birim , Tanıtım 80% 81% 82% 83% 84%
1.12.3. ÖÄŸrencilerimizin Antalya Köy Okullarını Gönüllü Olarak Boyama EtkinliÄŸi GerçekleÅŸtirmesi G7-T2 PaydaÅŸ Memnuniyet Oranı SKS 80% 81% 82% 83% 84%
1.12.4. ÖÄŸrencilerimizin Antalya Antik Kentlerinin Gönüllü Olarak Temizlenmesi EtkinliÄŸi GerçekleÅŸtirmesi G7-T2 PaydaÅŸ Memnuniyet Oranı SKS 80% 81% 82% 83% 84%
1.12.5. ÖÄŸrencilerimizin Antalya Köy Okullarını Gönüllü Kitap Hediye EtkinliÄŸi GerçekleÅŸtirmesi G7-T2 PaydaÅŸ Memnuniyet Oranı SKS 80% 81% 82% 83% 84%
1.12.6. ÖÄŸrencilerimizin Antalya Köy Okullarını Gönüllü Kütüphane Kurma EtkinliÄŸi GerçekleÅŸtirmesi G7-T2 PaydaÅŸ Memnuniyet Oranı SKS 80% 81% 82% 83% 84%
1.12.7. Yöre Halkı İle Diyalogları Artıracak Etkinlikler Organize Edilmesi G7-T2 PaydaÅŸ Memnuniyet Oranı SKS 80% 81% 82% 83% 84%
1.12.8. İhtiyaç Sahibi ÖÄŸrencilerin Tespitine ve İhtiyaçlarının Giderilmesine Yönelik Çalışmaların Yapılması G11 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı SKS 80% 81% 82% 83% 84%
1.12.9. ÖÄŸrenci ButiÄŸinin Aktif Olarak Çalıştırılması G11 Butik Kullanım Oranı-    ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı SKS ve Destek %70-%80 %71-%81 %72-%82 %73-%83 %74-%84
1.12.10. ABÜ Bahar Åženliklerinin Organize Edilmesi Z2 Etkinlik Memnuniyet Oranı Tanıtım 75% 76% 77% 78% 79%
1.12.11. Bölgenin ve Ülkenin İmkan ve Sorunlarına Yönelik AraÅŸtırmalar Yapılması G7 AraÅŸtırma Sonuçlarının İlgili Kurumlar Tarafından Kullanılma Oranı Dekanlık ve Enstitüler 100% 100% 100% 100% 100%
HEDEF 1.13.GELİRLERİ ARTIRICI YÖNDE KATMA DEÄžERLİ ÇALIÅžMALAR GERÇEKLEÅžTİRİLMESİ
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
1.13.1. Güncel İhtiyaçlara Yönelik SEM Programları Düzenlenmesi Z12 GerçekleÅŸen Katılımcı Sayısının Planlanan Katılımcı Sayısına Oranı-Program Memnuniyet Oranı-Bütçe Artış Oranı SEM %85-%75-%15 %86-%76-%16 %87-%77-%17 %88-%78-%18 %89-%79-%19
1.13.2. Çalışanlara Yönelik Güncel İhtiyaçları Karşılayan  Tezsiz Yüksek Lisans Programları Açılması Z4-Z12-F23 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Sosyal Bilimler Enstitüsü-Fen Bilimleri Enstitüsü 70% 71% 72% 73% 74%
HEDEF 1.14.SÜREÇ MEMNUNİYETLERİNİN ÖLÇÜMLENMESİ VE İYİLEÅžTİRMELERİN PLANLANMASI
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
1.14.1. Tüm Süreçlerin Memnuniyet Anketlerinin GerçekleÅŸtirilmesi ve Çıkan Sonuçlara Göre İyileÅŸtirmeler Planlanması Z10-Z11 Süreç Memnuniyet Oranı Tüm İdari Süreçler 70% 73% 76% 79% 82%
 
STRATEJİK AMAÇ 2:ARAÅžTIRMA,EĞİTİM VE GİRİŞİMCİLİKTE FARK YARATMAK
HEDEF 2.1.EĞİTİM VE PROGRAMLARIN  İLGİLİ SEKTÖRLER İLE ENTEGRASYONUNUN SAÄžLANMASI
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
2.1.1. Mimarlık ve İç Mimarlık Bölümü ÖÄŸrencilerinin EÄŸitim ÖÄŸretim Amaçlı,  Türkiye ve Dünyadaki Önemli Åžehirlere Götürülmesi  G11-Z14-Z33 GerçekleÅŸen Katılımcı Sayısı/Planlanan Katılımcı Sayısı-ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Mimarlık Fakültesi 80%-75% 81%-76% 82%-77% 83%-78% 84%-79%
2.1.2. Tasarım Festivalleri Düzenlenmesi G11-Z14-Z33 GerçekleÅŸen Katılımcı Sayısı/Planlanan Katılımcı Sayısı-ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Mimarlık Fakültesi 80%-75% 81%-76% 82%-77% 83%-78% 84%-79%
2.1.3. Siyaset Bilimi ve Uluslararası İliÅŸkiler Bölümü ÖÄŸrencilerinin Ankaradaki TBMM ,Bakanlıklar ve Yüksek Bürokratik Kurumlara Ziyaret Amaçlı Götürülmesi G11-Z14-Z33 GerçekleÅŸen Katılımcı Sayısı/Planlanan Katılımcı Sayısı-ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi 80%-75% 81%-76% 82%-77% 83%-78% 84%-79%
2.1.4. Gastronomi ÖÄŸrencilerinin Yurt İçi ve Yurt Dışı Fuar ve Yarışmalar İle Akademik Etkinliklere Katılımının SaÄŸlanması G11-Z14-Z33 GerçekleÅŸen Katılımcı Sayısı/Planlanan Katılımcı Sayısı-ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Turizm Fakültesi 80%-75% 81%-76% 82%-77% %83-78% 84%-79%
2.1.5. Hukuk Fakültesi ÖÄŸrencilerinin Türkiye Barolar BirliÄŸine ve Yüksek Yargı Organlarına Ziyaret Amaçlı Götürülmesi G11-Z14-Z33 GerçekleÅŸen Katılımcı Sayısı/Planlanan Katılımcı Sayısı-ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Hukuk Fakültesi 80%-75% 81%-76% 82%-77% 83%-78% 84%-79%
2.1.6. Sektördeki Önemli İnsanların Konuk KonuÅŸmacı  Olarak ÇaÄŸrılması G11-Z20-F2-F18 GerçekleÅŸen Katılımcı Sayısı/Planlanan Katılımcı Sayısı-ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Tüm Fakülteler 80%-75% 81%-76% 82%-77% 83%-78% 84%-79%
2.1.7. Mühendislik Fakültesi öÄŸrencilerinin TAI,TÜBİTAK,TIE,ASELSAN'a, Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı'na, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, Milli Savunma Bakanlığı'na ziyaret amaçlı götürülmesi G11-Z14-Z33 GerçekleÅŸen Katılımcı Sayısı/Planlanan Katılımcı Sayısı-ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Mühendislik Fakültesi 80%-75% 81%-76% 82%-77% 83%-78% 84%-79%
2.1.8. Üniversite Mütevelli Heyet Üyelerinin Koordinasyonunda EÄŸitim,ÖÄŸretim,AraÅŸtırma,Tanıtım Faaliyetlerine Katkı SaÄŸlamak Adına  Periyodik Organizasyonların Yapılması G4-G11 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Mütevelli Heyeti 70% 71% 72% 73% 74%
2.1.9.
 Mütevelli Heyetinin Üniversite Sanayi İşbirliÄŸine Katkı SaÄŸlayacak Faaliyetler GerçekleÅŸtirmesi
G4-G11-F8 Sanayi Memnuniyet Oranı Mütevelli Heyeti 80% 81% 82% 83% 84%
2.1.10. Alternatif Turizm Politikasının GeliÅŸtirilmesine Katkıda Bulunmak İçin İlgili Tüm PaydaÅŸlarla Beraber Projeler Üretilmesi F18-F20 Proje BaÅŸarı Oranı-       PaydaÅŸ Memnuniyet Oranı Turizm Fakültesi Dekanlık 80%-85% 81%-86% 82%-87% 83%-88% 84%-89%
HEDEF 2.2.FARK YARATACAK EĞİTİM METODOJİLERİ GELİŞTİRİLMESİ
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
2.2.1. Three Master Fizibilite ve Taslak Çalışmalarının GerçekleÅŸtirilerek Hayata Geçirilmesi G11-Z14-T6-T9-T10-F11 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Mühendislik Fakültesi 70% 71% 72% 73% 74%
2.2.2. Erkin (Liberal) EÄŸitim Anlayışına Geçilmesi G11-Z14-T6-T9-T10-F11 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Tüm Akademik Birimler 70% 71% 72% 73% 74%
2.2.3. Matematik Yardım Merkezi Kurulması (Math Assistance Center) G11-Z14-T6-T9-T10-F11 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Mühendislik Fakültesi 70% 71% 72% 73% 74%
2.2.4. ÖÄŸrencilerin Profesyonel Mühendislik Sınavına GiriÅŸini SaÄŸlayıcı Çalışmalar GerçekleÅŸtirilmesi G11-Z14-T6-T9-T10-F11 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Mühendislik Fakültesi 70% 71% 72% 73% 74%
2.2.5. MÜDEK Akreditasyonunun GerçekleÅŸtirilmesi G14-Z17-Z34-T6-T10 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı-Mezun Memnuniyet Oranı-İşveren Memnuniyet Oranı Mühendislik Fakültesi 70%-75%-80% 71%-76%-81% 72%-77%-82% 73%-78%-83% 74%-79%-84%
2.2.6. İngilizce EÄŸitim Kalite İyileÅŸtirmesi Hakkında Çalışmalar Yapılması G1-Z14-F10-T1-T8-T10 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı-Mezun Memnuniyet Oranı-İşveren Memnuniyet Oranı Tüm Akademik Birimler 70%-75%-80% 71%-76%-81% 72%-77%-82% 73%-78%-83% 74%-79%-84%
2.2.7. TYYÇ Aracılığıyla, YükseköÄŸretimde Tüm Yeterlilikler ve DiÄŸer ÖÄŸrenme Kazanımlarının Açıklanabilir ve Tutarlı Düzeye Getirilmesi İçin Çalışmalar Yapılması Z8 İşveren memnuniyet oranı Tüm Akademik Birimler 70% 71% 72% 73% 74%
2.2.8. Seçmeli Yabancı Dil Alternatiflere Çince, Arapça ve Farsça'nın Eklenmesi G5 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Yabancı Diller 70% 71% 72% 73% 74%
2.2.9. Müfredatların Antalya İş Dünyasının İhtiyacına Göre Güncellenmesi F14 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Tüm Akademik Birimler 70% 71% 72% 73% 74%
2.2.10. Nano-Degree Programların Açılması.ve Akademisyenlerin UDEMY,UDACITY gibi Platformlara Ders Yüklemeleri Yapması T3-F22 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Tüm Akademik Birimler 70% 71% 72% 73% 74%
2.2.11. Üniversitenin Tanınırlığını Arttırmak Amacı İle  Bazı Derslerin Açık Üniversite Platformlarına Yüklenmesi T3-F22 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Tüm Akademik Birimler 70% 71% 72% 73% 74%
2.2.12. Yukarıda Belirtilen Programlarda  Uygulamalar Yapan ÖÄŸretim Üyelerinin TeÅŸvikine Yönelik Faaliyetler GerçekleÅŸtirilmesi G2 ÖÄŸretim Üyesi Memnuniyet Oranı Rektörlük 70% 71% 72% 73% 74%
HEDEF 2.3.ULUSAL VE ULUSLARARASI İHTİYAÇLARA CEVAP VEREBİLECEK NİTELİKTE LİSANS VE LİSANSÜSTÜ PROGRAMLAR AÇILMASI
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
2.3.1. Tıp Fakültesi Açılması T5-T7-T10 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Tıp Fakültesi ─ 70% 71% 72% 73%
2.3.2. SaÄŸlık Bilimleri Fakültesi'nin Açılması Z28-T5-T7-T10 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı SaÄŸlık Bilimleri Fakültesi ─ 70% 71% 72% 73%
2.3.3. DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesi Açılması T5-T7-T10 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesi ─ 70% 71% 72% 73%
2.3.4. Nanoteknoloji ve Malzeme MühendisliÄŸi Lisans Prorgamı Açılması T5-T7-T10 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı-ÖÄŸretim Üyesi Başına DüÅŸen ÖÄŸrenci Sayısı Mühendislik Fakültesi ─ ─ 70%-
0.01
71%-
0.02
72%-
0.03
2.3.5. Makine MühendisliÄŸi Lisans Programı Açılması T5-T7-T10 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı-ÖÄŸretim Üyesi Başına DüÅŸen ÖÄŸrenci Sayısı Mühendislik Fakültesi ─ 70%-
0.01
71%-
0.05
72%-
0.06
73%-
0.07
2.3.6. İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesine Psikoloji Bölümü Açılması T5-T7-T10 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı-ÖÄŸretim Üyesi Başına DüÅŸen ÖÄŸrenci Sayısı İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi ─ 70%-
0.02
71%-
0.03
72%-
0.04
73%-
0.05
2.3.7. Doktora  Programlarının Açılması (Küresel Ticaret Yönetimi ve Hukuku Doktora Programı (Türkçe) Z4-F23-G19 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Sosyal Bilimler Enstitüsü ─ 70% 71% 72% 73%
2.3.8. Lisans Üstü Uzaktan EÄŸitimi MBA Programlarının Açılması (İşletme,Kamu ve Özel Hukuk ) Z4-F22-F23 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı-ABÜ Çıkışlı ÖÄŸrencilerin Talep Oranı-ABÜ Dışı ÖÄŸrencilerin Talep Oranı Sosyal Bilimler Enstitüsü 70%-80%-70% 71%-81%-71% 72%-82%-72% 73%-83%-73% 74%-84%-74%
HEDEF 2.4.NİTELİKLİ AKADEMİK ÇALIÅžMALARIN ARTIRILMASI
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
2.4.1. Akademisyenlere Konferanslar İle Ulusal ve Uluslararası Projelere Katılım DesteÄŸi Verilmesi Z20-Z21-Z29-F6-F21 Bütçe Artış Oranı Akademisyen Memnuniyet Oranı Rektörlük 70%-70% 71%-71% 72%-72% 73%-73% 74%-74%
2.4.2. Indeksli Yayınların Artırılması Konusunda Çalışmalar Yapılması Z7-Z21-Z29-F21 ÖÄŸretim Üyesi Başına DüÅŸen Yayın Sayısı Tüm Akademik Birimler 1,00 1,10 1,15 1,20 1,25
2.4.3. Akademik Anlamda İşbirliÄŸi Kültürünün Artırılmasına Yönelik Çalışmalar Yapılması G10-Z7-Z29-F21 Ortak Yayın Sayısı Artış Oranı (İç Bünyede) Tüm Akademik Birimler 0,1 0,15 0,17 0,2 0,21
2.4.4. Üniversiteler ile Ar-Ge ve Yayın Ortaklıkları Yapılması F17  Ortak Yayın Sayısı Artış Oranı Tüm Akademik Birimler 0,1 0,15 0,17 0,2 0,21
2.4.5. Akademisyenlerin Projelerine ÖÄŸrencilerinde Dahil Edilmesi Yönünde Faaliyetler GerçekleÅŸtirilmesi F19 Proje BaÅŸarı Oranı-                    ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı Tüm Akademik Birimler 0,1 - %70 0,15 - %71 0,17-%72 0,2 - %73 0,21 - %74
HEDEF 2.5.GİRİŞİMCİ VE YENİLİKÇİ ENDESKLERDE YER ALMAYI SAÄžLAYICI ÇALIÅžMALAR GERÇEKLEÅžTİRİLMESİ
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
2.5.1. Akademisyenlerin ve AraÅŸtırmacıların Patentli Ürün GeliÅŸtirme ve Teknoparkta Åžirket Açmaya Özendirilmesi G10-Z29-F13-F16-Z30 Patent Sayısı-Teknoparkta Åžirket Açan Akademik Personel Sayısı  Akademik Birimler-Dekanlık-Fen Bilimleri Enstitüsü-TTO
2
2

5
5

12
10

25
10

30
10
2.5.2. Teknopark ile  TTO'nun  İnovasyon ve GiriÅŸimcilik Programları İle Entegrasyonu F13 İşbirliÄŸi ve Ortak Program Sonucu EÄŸitilen Personel, GiriÅŸimci sayısı TTO
10
10

25
25

50
50

75
75

100
100
HEDEF 2.6.UZAKTAN EĞİTİM PROGRAMLARI İLE ZAMAN ve MEKAN YÖNETİMİ GERÇEKLEÅžTİRİLMESİ
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
2.6.1. Geleneksel Programların Bir Kısmının Online Sisteme DönüÅŸtürülmesi (Online Programların Açılması) F22-T3 ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı-Online Derslerin BaÅŸarı Oranı Tüm Akademik Birimler 70%-80% 71%-81% 72%-82% 73%-83% 74%-84%
 
STRATEJİK AMAÇ 3:ULUSAL VE ULUSLARARASI ALANDA TERCİH EDİLEBİLİR OLMAK
HEDEF 3.1.TANITIM FAALİYETLERİNİN ARTIRILMASI SAYESİNDE TERCİH EDİLEBİLİRLİĞİN YÜKSELTİLMESİ
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
3.1.1. Antalya'nın KurumsallaÅŸmış, Kadrolarını OluÅŸturmuÅŸ, Kampüs Alt Yapısını GüncellemiÅŸ ve En GeniÅŸ Programlara Sahip İlk Vakıf Üniversitesi Olması Özelliklerini Ön Plana Çıkaran Tanıtımlar Yapılması G3-T6-T7 Gelen ÖÄŸrenci Sayısı Artış Oranı Basın Tanıtım 80% 85% 86% 87% 90%
3.1.2. Yurt Dışı Fuarlara Akademisyenler İle Katılımı SaÄŸlanarak Tanıtım Yaptırılması G13-Z6-Z15-F11 Fuar Sonrası Gelen ÖÄŸrenci Sayısı Artış Oranı Basın Tanıtım ve  Dış İliÅŸkiler KoordinatörlüÄŸü 70% 71% 72% 73% 74%
3.1.3. Yabancı ÖÄŸrenci ve EÄŸitimciler için Türkiye'nin DoÄŸru Tanıtımına Yönelik Oryantasyon EÄŸitimleri Verilmesi T4 EÄŸitim Memnuniyet Oranı Basın Tanıtım ve Dış İliÅŸkiler KoordinatörlüÄŸü 70% 71% 72% 73% 74%
3.1.4. Ticaret  Odalarının Yurt Dışı Nitelikli Fuar ve Etkinliklerine Akademisyen Katılımı SaÄŸlanarak Tanıtım Yaptırılması G7-G13-Z6-Z15-F8-F11 Fuar Sonrası Gelen ÖÄŸrenci Sayısı Artış Oranı Basın Tanıtım ve Dış İliÅŸkiler KoordinatörlüÄŸü 70% 71% 72% 73% 74%
3.1.5. Tanıtımlarda Projelerin Teknik Detayları İle Birlikte Toplumsal ve Sosyal Etkilerinin de Aktarılması Yönünde Çalışmalar Yapılması G13-Z6-Z15 Proje BaÅŸvuru Sayısı Artış Oranı TTO 71% 72% 73% 74% 75%
3.1.6. Büyükelçiliklerle irtibat kurulması G13-Z6-Z15 Büyükelçilik Tanıtımları Sonucu Gelen ÖÄŸrenci Sayısı Artış Oranı Basın Tanıtım ve Dış İliÅŸkiler KoordinatörlüÄŸü 71% 72% 73% 74% 75%
3.1.7. TEDEX Benzeri Faaliyetlere Ev SahipliÄŸi Yapılması G13-Z6-Z15 GerçekleÅŸen Katılımcı Sayısı/Planlanan Katılımcı Sayısı-Katılımcı Memnuniyet Oranı Rektörlük %80-%75 %81-%76 %82-%77 %83-%78 %84-%79
3.1.8. Yurt İçi ve Yurt Dışındaki Liselere Yönelik Yaz Okulu EtkinliÄŸi Yapılması G13-Z6-Z15-F4-F5 Etkinlik Sonrası Tercih Eden ÖÄŸrenci Sayısı -Etkinlik Memnuniyet Oranı Basın Tanıtım 70%-81% 71%-82% 72%-83% 73%-84% 74%-85%
3.1.9. Uluslararası  Konferanslara Ev SahipliÄŸi Yapılması G13-Z6-Z15-Z20 GerçekleÅŸen Katılımcı Sayısı/Planlanan Katılımcı Sayısı-Katılımcı Memnuniyet Oranı Rektörlük  70%-71% 71%-72% 72%-73% 73%-74% 74%-75%
3.1.10. Yurt Dışı Havalimanlarında Billboard Çalışmalarının Yapılması G13-Z6-Z15 Gelen ÖÄŸrenci Sayısı Artış Oranı Basın Tanıtım ve Dış İliÅŸkiler KoordinatörlüÄŸü ─ ─ ─ ─ ─
3.1.11. Türk Hava Yolları Uçak İçi Tanıtım Filmlerine Reklam Verilmesi G13-Z6-Z15 Gelen ÖÄŸrenci Sayısı Artış Oranı Basın Tanıtım ve Dış İliÅŸkiler KoordinatörlüÄŸü ─ ─ ─ ─ ─
HEDEF 3.2.ULUSLARASI DEĞİŞİM PROGRAMLARININ VERİMLİLİĞİNİ ARTIRICI ÇALIÅžMALAR ORGANİZE EDİLMESİ
Strateji No Strateji Tanımı Swot Madde No Performans Göstergesi Sorumlu Performans Hedefi
2018 2019 2020 2021 2022
3.2.1. DeÄŸiÅŸim Programları Tanıtım Etkinliklerinin Artırılması G13-Z6-Z15 Gelen-Giden ÖÄŸrenci Memnuniyet Oranı-Ulusal Ajans Bütçesi Kullanım Oranı-Ulusal Ajans Denetimleri Negatif Bulgu Sayısı  Dış İliÅŸkiler ve ERASMUS KoordinatörlüÄŸü 71%-97%-           0 72%-98%-             0 73%-99%-            0 74%-100%-            0 75%-100-              0