Üniversitemize yerleşen tüm öğrencilerimizi tebrik ediyoruz.
ÖSYS-YKS sonucu Üniversitemize yerleşen adaylar online veya bireysel olarak aşağıda belirtilen tarihler arasında kayıt işlemlerini yapabilirler.
Ek Yerleştirme kayıt işlemleri 25-30 Eylül 2024 tarihleri arasında 09:00-17:30 saatleri arasında Antalya Bilim Üniversitesi Merkez Kampüsü Döşemealtı / Antalya adresinde yapılacaktır.
Not: Online kayıt yaptıran öğrencilerin belge asıllarını, kayıt tarihinden itibaren 30 gün içinde Öğrenci İşleri Müdürlüğü’ne teslim etmeleri gerekmektedir.
Kayıt için Gerekli Belgeler: Kayıt ile ilgili önemli hatırlatmalar ve kayıt için gerekli belgeler aşağıda yer almaktadır. Herhangi bir aksaklık yaşamamanız için lütfen bu hususları dikkatlice okuyunuz .
1. Lise diplomasının aslı ya da yeni tarihli geçici mezuniyet belgesi*
2. Nüfus cüzdanının önlü arkalı fotokopisi (Aslı kayıt sırasında aday tarafından ibraz edilecektir.)
3. 2024-YKS Sonuç Belgesi
4. 2024-YKS Yerleştirme Sonuç Belgesi
5. 3 adet 4,5x6 cm ebatında vesikalık fotoğraf (Fotoğraflar son altı ay içerisinde, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde çekilmiş olmalı, polaroid ve fotokopi resim olmamalıdır. Her fotoğrafın arkasına ad ve soyad yazılmalıdır)
6. Öğrenim Giderleri Makbuzu (Antalya Bilim Üniversitesi Muhasebe ve Finans Birimlerinden Ödeme Sonrası Verilecektir.) ( TAM BURSLULUK (%100 BURSLU) DURUMUNDA ARANMAZ ! )
7. 2002 yılı ve öncesi (2001, 2000...) doğumlu olan erkek öğrenciler için askerlik şubelerinden alınacak “Bir fakülte veya yüksekokula kaydolmasında askerlikçe bir sakınca olmadığına” dair belge. Askerlik görevini ifa etmiş olanların terhis belgesi fotokopisini, askerliğe elverişli olmayanların bu durumlarını belirten askerlik şubelerinden alınacak belgelerini getirmeleri gerekmektedir.
8. Eğitim dili %100 İngilizce olan bölümlerde okuyacak lisans öğrencilerimizin Düzey Belirleme Sınavına girmesi gerekmektedir. İngilizce Düzey Belirleme Sınav Takvimi için tıklayınız.
Tüm ödeme seçenekleri detayları için https://antalya.edu.tr/tr/bolumler/finans-mudurlugu/icerik/bilgi-belge-8/egitim-ucretleri-ve-odeme-secenekleri
Vinov ödeme seçeneği detay için https://antalya.edu.tr/tr/bolumler/finans-mudurlugu/icerik/bilgi-belge-8/vakifbank-vinov-kampus
OTS ödeme seçeneği detay için https://antalya.edu.tr/tr/bolumler/finans-mudurlugu/icerik/bilgi-belge-8/vakifbank-ots-bilgilendirme
**Eğitim ücret ödeme işlemleri, kayıt sırasında Antalya Bilim Üniversitesi Merkez Kampüsü (Döşemealtı / Antalya) adresinde gerçekleştirilecektir.
SİVİL HAVACILIK YÜKSEKOKULU PİLOTAJ BÖLÜMÜ' ne kayıt yaptırıcak öğrenciler ek olarak aşağıdaki belgeleri getirecektir;
1. SHGM’nin yetkilendirdiği hastaneler tarafından tanzim edilmiş 1.sınıf pilotaja elverişlidir sağlık raporu veya mevcutsa Sağlık Sertifikası fotokopisi
2. 1 Adet Arşiv Kayıtlı Adli Sicil Kaydı (Son bir ay içinde düzenlenmiş)
3. 3 Adet İkametgâh Belgesi (e-devlet/muhtarlıktan)
4. 2 Adet Nüfus Cüzdan Sureti (e-devlet/muhtarlıktan)
5. 3 Adet Nüfus Cüzdan fotokopisi
6. 6 adet Vesikalık Fotoğraf (arkalarına isim yazılacak)
7. 6 adet Biometrik Fotoğraf (arkalarına isim yazılacak)
8. Kan Grubu Belgesi( Ehliyet Olabilir )
9. Pilot Lisansları, Sertifikaları ve Logbookları (eğer varsa)
10. Pilotaja Elverişlilik Test sonuç belgesi
*’Bir yükseköğretim programına kayıt hakkı kazanan ancak ortaöğretim kurumlarında, ön lisans programında veya lisans programlarında mezun aşamasında olup staj, bütünleme veya tek ders sınavına girecek adayların da belirlenen tarihlerde yükseköğretim kurumlarına geçici kayıtları yapılacaktır. Bu adayların mezun olduklarına ilişkin belgelerini, 31 Aralık 2024 tarihine kadar yükseköğretim kurumuna ibraz etmeleri halinde, Açık Öğretim Liseleri öğrencilerinden bir yükseköğretim kurumuna yerleşen adayların ise mezun olduklarına ilişkin belgelerini 31 Ocak 2025 tarihine kadar yükseköğretim kurumuna ibraz etmeleri halinde, asıl kayıtları yapılacaktır. Bu tarihe kadar mezun olduklarını belgelemeyenlerin geçici kayıtları silinecek ve bu durumda olup belirlenen tarihlerde geçici kayıtlarını yaptırmayan adayların kayıtları yapılmayacaktır.