Etkinlikler

2024-2025 Bahar
11 Şubat 2025 | Ava Restoran Teknik Gezisi 13 Şubat 2025 | Tuvalin Ötesinde: Tasarım Pedagojisinde AI Destekli Kavramsal Düşünme | Poupak Parvaresh ile Tasarım Söyleşisi 13 Şubat 2025 | Mutfak için Moodboard Atölyesi 17 Şubat 2025 | İçmimarlık Proje Yönetiminde Farklı Branşlar ile Çalışmak - Muhasebe 24 Şubat 2025 | İçmimarlık Proje Yönetiminde Farklı Branşları Organize Etmek | Sabiha Alpasar ile Tasarım Söyleşisi 03 Mart 2025 | İçmimarlık Proje Yönetiminde Farklı Branşlar ile Çalışmak - İnşaat Mühendisliği & Makina Mühendisliği 06 Mart 2025 | Görsel Tasarım İlkeleri | Ümit Bayırlı ile Tasarım Söyleşisi 10 Mart 2025 | Antalya Arkeoloji Müzesi Gezisi 10 Mart 2025 | İçmimarlık Proje Yönetiminde Farklı Branşlar ile Çalışmak - Elektrik Mühendisliği 20 Mart 2025 | İç Mekan Termal Konforu | Ali Berkay Avcı ile Tasarım Söyleşisi 07 Nisan 2025 | İç Mekanda Akustik | Kıvanç Kitapçı ile Tasarım Söyleşisi 09 Nisan 2025 | Alan Analizi ve Belgeleme: Mekansal Verilerin Teknik İncelemesi 16 Nisan 2025 | Hareket Halindeki Mutfak: Akış ve İşlev için Tasarım | Başak Bakkaloğlu ile Tasarım Söyleşisi 21 Nisan 2025 | Klasikten Moderne Mobilya Etkileri Teknik Gezisi 22 Nisan 2025 | Tasarım Tabanlı Girişimcilik Çalıştayı 22 Nisan 2025 | Ytong Örnek Duvar Yapımı Çalıştayı 24 Nisan 2025 | İçmimarlık Proje Yönetiminde Farklı Branşları Organize Etmek | Sabiha Alpasar ile Tasarım Söyleşisi
2024-2025 Güz
Oryantasyon Programı | 29 Eylül 2024 CUBO Boya Çalıştayı | 26 Eylül 2024 TOSCA Disiplinlerarası Tiyatro Gezisi | 26 Eylül 2024 Kedi Evi Tasarım Çalıştayı | 30 Eylül 2024 Veteriner Kliniği Teknik Gezisi | 03 Ekim 2024 Akra Antalya Hotel Teknik Gezi | 03 Ekim 2024 Türk Resminde Soyut Yaklaşımlar Söyleşisi | 03 Ekim 2024 Dual Interiors Çalıştayı | 03 Ekim 2024 Görünenin Ötesinde: Pareidolia Disiplinlerarası Söyleşi | 03 Ekim 2024 Mercan Dede Sergisi | 05 Ekim 2024 Kristal Mutfak ile Tasarım Söyleşisi | 07 Ekim 2024 Giyilebilir Aksesuar Çalıştayı | 11 Ekim 2024 ABU Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Disiplinlerarası Söyleşi | 18 Ekim 2024 Geberit Islak Hacim Uygulamaları | 22 Ekim 2024 İtalya'da Yüksek Lisans Yapmak - Mezun Etkinliği | 23 Ekim 2024 Algıyı Tasarlamak - Disiplinlerarası Söyleşi | 31 Ekim 2024 Mezun Ziyaretleri (I ve II) | 02 Kasım 2024 Tehlike Altındaki Geçmiş: Kültürel Mirası Korumak için Bilinç Oluşturmak | 05 Kasım 2024 7. Uluslararası Değişik Doğal Taş Tasarım Yarışması - Tasarım Söyleşisi | 12 Kasım 2024 Aytaş Yapı Teknik Gezisi | 19 Kasım 2024 Dual Interiors – Mobilya Atölyesi Teknik Gezisi | 20 Kasım 2024 Yöntime ile Tasarım Söyleşisi | 22 Kasım 2024 Pil Fabrikası Teknik Gezisi | 26 Kasım 2024 Prof. Dr. Edhem ELDEM ile Tasarım Söyleşisi | 28 Kasım 2024 Tohum Otizm Vakfı ile Tasarım Söyleşisi | 29 Kasım 2024 Escape from Sofa ile Tasarım Söyleşisi | 02 Aralık 2024 Abra Studio ve Abra ID - Cem Cemal Çobanoğlu | 04 Aralık 2024 Yeşim Kozanlı ile Tasarım Söyleşisi | 10 Aralık 2024 Simetri Merdiven Teknik Gezisi | 11 Aralık 2024 Fiziksel Engellilik Deneyimi - Etkileşimi | 20 Aralık 2024 İçmimarlık Kültürü ve Kavramı | 27 Aralık 2024 Mezunlar Forumu I | 27 Aralık 2024 Yeni Yıl Ağacı Tasarım Yarışması Sergisi | 27 Aralık 2024
Bölüm Kataloğu
Etkinlikler

2024-2025 Bahar

2024-2025 Güz

2023-2024 Bahar

2023-2024 Güz

Tanıtım

İletişim

Otizm Farkındalığı Söyleşisi | 18.11.2023

18 Kasım 2023'te saat 20:00'de, Otizm Vakfı Müdürü Nergis Nida’nın katılımı ile eğitici ve aydınlatıcı disiplinlerarası bir söyleşi düzenledik. "Otizm Farkındalığı ve Otizmli Çocukların Mekansal İhtiyaçları" başlıklı söyleşimiz, İç Mimarlık ve Çevre Tasarımında gözden kaçan kritik konulara derinlemesine bir bakış sağladı.

Nida, otizmli çocukların iç mekanlardaki zorlukları hakkında aydınlatarak öğrencilerimize ilham kaynağı oldu. Geleceğin tasarımcıları olarak bu hususta rollerini daha iyi kavrayan öğrenciler, tasarımın otizmli bireylerin günlük yaşamlarını derinden etkileyebileceğini fark etti. Söyleşimiz, bu topluluğun özel ihtiyaçlarına cevap veren tasarımlara acil bir ihtiyaç olduğunu vurguladı.

Otizmi, hayat boyu süren, kişinin etrafıyla sözel ve sözel olmayan şekilde uygun ilişki kuramaması ve gelişimsel bir bozukluk olarak açıklayan Nida'nın açıklamaları sadece öğrencilerimizin anlayışını artırmakla kalmadı, aynı zamanda bir eylem çağrısıydı. Öğrenciler, alana anlamlı katkıda bulunma sorumluluğunu taşıma konusunda bir farkındalık kazandılar. Nergis Nida'ya katılımı için ve öğrencilerimizin bu farkındalığı göz önünde bulunduran ortamlar yaratma konusundaki önerileri için teşekkür ederiz.